donderdag 14 februari 2019

Ddns synology werkt niet

Centraliseer gegevensopslag en back-ups, stroomlijn samenwerken aan bestanden, optimaliseer videobeheer en beveilig het gebruik van het netwerk om gegevensbeheer mogelijk te maken. DDNS instellen op je Synology NAS My Synology DDNS instellen op je Synology NAS Posted by: Ronald in DSM Howtoaposs 24Views Jeps, ik heb een eigen domeinnaam en dat werkt super natuurlijk. I had external access geconfigureerd en DDNS support geactiveerd. Voor wie niet direct aanslaat op de term DNS (Domain Name).


Door de uitgebreide DiskStation Manager software biedt het apparaat ook diverse handige functies om in te zetten in je netwerk, zo ook voor DNS. Gebruik je Synology DiskStation als DNS server in je.

Ddns synology werkt niet

Dit is niet mogelijk via mij eigen ip-adres en ook niet via mijn DDNS account. Werkt niet meer - Opslagtechnologie - GoT Tot enige tijd geleden (ik weet niet meer exact wanneer, het zou kunnen zijn toen ik upgrade naar DSM 5) kon ik mijn DS4remote bereiken via mynas. Ik heb net geprobeerd via de EZ-Internet wizard mijn router (WNDR 3700) opnieuw in te stellen, maar ook dat wil niet. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het niet werkt, mits actief, dus groen.


Anderzijds is er ddns als een niet-gestandaardiseerd webgebaseerd protocol en het is deze implementatie waarop we ons in dit artikel verder focussen. Mijn instellingen zijn niet verander maar nu kan ik mijn DS 4niet meer bereiken met mynas.

DDNS instellen voor thuisnetwerk-toegang van buitenaf

Gebruik je Synology DiskStation als DNS server in je

Sinds gisteren kan ik mijn Synology DS2niet meer bereiken vanaf buiten. Met een Synology NAS in huis heb je niet alleen de beschikking over een professioneel apparaat voor opslag van je gegevens. Het kan hooguit met een paar minuten vertraging werken, na aanmaak of een veranderd IP adres. DiskStation Manager - Knowledge Base Synology Inc.


Het komt erop neer dat je het wan-ip-adres van je thuisnetwerk via een zogenoemde ddns-provider koppelt aan een (sub)domeinnaam en die bij dns. DDNS werkt niet meer - Ik heb een klein probleem. Als alles op groen staat, dan werkt DDNS gewoon. Bachelor thesis acknowledgement example Bachelor thesis acknowledgement example.


Bohemian Rhapsody Is the Worst-Reviewed Golden Globe.m article bohemia.

Werkt niet meer - Opslagtechnologie - GoT

Hier vind je alle winacties, spaaracties en aanbiedingen op een rijtje. Sep 2 20Queen guitar tabs. De Bereken-knop wordt automatisch actief nadat u alle vragen hebt beantwoord.


Dit was het eerste artikel over scholing. Do they know its Christmas van Band Aid Band aid USA for Africa en Live Aid. Door op de juiste manier met het bedrijf te communiceren om navraag naar je sollicitatie te. Garanties voor het werkend krijgen van Whatsapp op je tablet zijn er helaas (nog) niet. Hier, in dit oorspronkelijke woongedeelte, is ons restaurant.


Hiermee kunnen wij uw instellingen onthouden en de website optimaliseren. In Tilburg Na afloop serveren we u nog een kopje koffie of thee met huisgemaakte friandises. Its fun and simple Just click on start random chat to start chatting.


Je kunt je de hele dag vermaken in het Dolfinarium.
Je volgt een college, doet mee aan een practicum, krijgt de faculteit te zien, eet in de kantine en bezoekt eventueel nog een studentenvereniging. Kom dan naar ons uitzendbureau voor plus. Kwaliteiten en interculturele competenties zijn voor ons belangrijker dan afkomst, beperking, leeftij geslacht of seksuele orintatie.


Maar daar waar het k n, is samenwerking geboden omdat dat de kansen voor de leerling vergroot. Meer dan de helft van de Limburgers is niet content zijn of haar werkweek: 5procent. Mentioned above are the most popular and top Windows photo viewer app alternatives of 20along with links. Mythology - Dutch translation Linguee Many translated example sentences containing mythology Dutch-English dictionary and search engine for Dutch translations.


Onlangs heb ik wat gekocht bij Aliexpress, maar ik begin nu erg te twijfelen of ik al mijn geld kwijt zal zijn. Per week is dat maximaal uur. Producten - SANTAS KOFFIE Santas Koffie biedt duurzame koffie, thee, koffiemachines en aanverwante producten voor een totaalconcept.


STAP Klik op Account toevoegen en ga door naar STAP 5. Salaris voor Technical Engineer Het landelijke gemiddelde salaris voor een Technical Engineer in Nederland is 62. The substring is used as a delimiter to divide a string into an array. Tilburg Reserveer hier uw tafel voor een culinair avondje uit bij Restaurant Taste. VTech Little Love Lily - Kruip met mij Baby VTech Speelgoed Ga op ontdekking met Lily - Kruip met mij Baby van VTech.


Wanneer je je aanmeldt voor een meeloopdag ben je serieus bezig met je studiekeuze, dus gaan we er vanuit dat je komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.